ترکیه برای همیشه مرزهای خود را بست؟

اسماء بهتاش
27 آذر 1399

خبر تکان دهنده‌ای می‌تواند باشد که هرکسی با شندینش دچار ترس و اضطراب شود. مخصوصا افرادی که اقامت کاری و تحصیلی ترکیه را دارند و به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشور خود بازگشته و اکنون در پشت مرزهای بسته این کشور گرفتار شده‌اند.

به راستی چه عاملی باعث شده که ترکیه مرزهای خود را بسته نگه داشته است؟ آیا ویروس کرونا عامل اصلی است؟ یا واقعا ترکیه مرزهای خود را بسته است؟
در روزهای کرونایی که همه در سراسر جهان با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند، افرادی در فکر سلامتی خود و عزیزانشان هستند و تلاش می‌کنند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حقوق شهروندی خود را تکمیل کنند اما از سوی دیگر کسانی هستند که این پروتکل‌ها را نادیده گرفته و در پی خوشی و سفر هستند.
ماجرا را نمی‌توان به این گونه یک طرفه دید شاید ما هم جای این افراد باشیم سعی می‌کنیم سریع برگردیم. سرمایه‌گذاری که کرده‌ایم یا شغلی که پیدا کرده‌ایم، ترس از دست دادنش هرکسی را به هول و ولا می‌اندازد.
در این بین قضیه‌ای مطرح می‌شود به اسم شهروندان دو تابعیتی که در کشور ما نیز وجود دارند و در طول سال به خاطر مسائل شغلی، تحصیلی و یا عاطفی در رفت و آمد هستند و حتی شاید نصف سال را ترکیه و نصف سال را ایران باشند.
شرکت مسافرتی آذرگشت ملکی جهت سهولت در کارهای مشتریان با تعبیه سیستم رزرواسیون آنلاین و انجام غیرحضوری کارها اعم از خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی ، صدور گواهینامه بین‌المللی و همچنین انجام امور مربوط به ویزای کشورهایی که سفارتشان نصف و نیمه یا کامل باز شده، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.
ضمن اینکه به دلیل مراجعه حضوری مشتریان عزیز نیز این مجموعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط، خیالی آسوده را برای شما به ارمغان آورده تا به راحتی کارهای سفرتان را انجام دهید.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *