آموزش قدم به قدم شارژ کیف پول در سایت آذربلیط

از اينکه آذربليط را انتخاب کرده‌ايد مفتخريم! تمام تلاش همکاران فني و تحقيق و توسعه ما بر پايه سهولت کار شما مشتري گرامي استوار است. پروسه شارژ کیف پول آذربلیط بسیار راحت می باشد فقط کافی است این راهنما را دنبال کنید.

اگر مطالب قبلی را مطالعه کرده باشید در این قسمت که بخش آخر راهنمای وب سایت می باشد قصد داریم برای شما نحوه شارژ کیف پول از طریق وب سایت را آموزش دهیم.
قبل از مطالعه این قسمت پیشنهاد می شود ابتدا راهنمای ثبت نام در سایت آذربلیط را مطالعه و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
در این ویدیو به صورت کامل و تصویری مراحل انجام کار را شرح داده ایم.

1. در گام نخست وارد وبسایت آذربلیط شوید.

2. اگر از پیش ثبت نام کرده باشید، از منوی بالای سایت، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید، روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام، به راهنمای ثبت نام در آذربلیط مراجعه نمائید.

3- از منوی بالا با کلیک روی اسم خود، منویی باز می شود که می توانید داخل این منو گزینه شارژ کیف پول آذربلیط یا افزایش اعتبار را انتخاب نمایید.

4. در صفحه باز شده، داخل کادر مبلغی که می خواهید حساب خود را شارژ کنید را وارد نمایید و دکمه پرداخت را فشار دهید. هم چنین شما می توانید مانده حساب خود را در بالای این کادر مشاهده فرمایید.

5. در این مرحله شما به درگاه بانک ارجاع داده می شوید و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود و کسر مبلغ از حساب، افزایش اعتبار انجام گرفته و شما می توانید مبلغ اعتبار خود را به صورت لحظه ای مشاهده فرمایید.