آموزش کامل نحوه ثبت نام در سایت

اگر از جمله افرادی می باشید که علاقه مند به مسافرت هوایی هستید و یا به دلیل تسریع کارهای خود مجبور به مسافرت با هواپیما هستید، بایستی از طریق وب سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام به خرید کنید.
آذربلیت از بزرگترین وب سایت‌های خرید بلیت هواپیما در شمالغرب کشور می‌باشد. شما علاوه بر خرید بلیط داخلی می توانید بلیط خارجی نیز تهیه فرمایید. به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید، شما باید وارد حساب خود شوید یا با تکمیل اطلاعات خود در سایت ثبت نام کنید. در این آموزش ما برای شما مراحل گام به گام ثبت نام را توضیح داده ایم.

1. در گام نخست وارد وبسایت آذربلیت شوید.

ثبت نام-آذربلیت-1

2. در قسمت نوار عنوان بالای سایت روی ورود و ثبت نام کلیک نمائید. سپس شماره موبایل خود را وارد کرده و روی گزینه ارسال کد کلیک نمائید.

ثبت نام آذربلیت 2

3. کد ارسال شده به شماره موبایل خود را در قسمت مشخص شده وارد نمائید و روی گزینه ورود کلیک کنید. در صورتی که کد برای شما ارسال نشد، روی گزینه اصلاح شماره کلیک کرده و شماره موبایل خود را مجدداً وارد نمائید.

ثبت نام آذربلیت 3

4. پس از ورود به حساب کاربری خود، تمامی اطلاعات مربوط به موجودی حساب، امتیاز باشگاه مشتریان و … را مشاهده نمائید. در آذربلیت شما می توانید با افزایش موجود، کیف پول حساب کاربری خود را شارژ کنید و بدون ورود به درگاه بانکی بلیت خود صادر نمائید. هنگام خرید، مبلغ بلیت از کیف پول شما کسر می شود. شما همچنین می توانید اطلاعات شخصی خود از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت و تاریخ تولد خود را تکمیل و ذخیره نمائید.

تکمیل اطلاعات حساب بانکی نیز بدین منظور انجام می گیرد که هنگام کنسل کردن بلیت، مبلغ استرداد شده به حساب بانکی شما واریز شود.

ثبت نام آذربلیت 5

5. شما می توانید از منوی سفرهای من، تمامی بلیت های صادر شده از وبسایت آذربلیت با حساب کاربری خود را مشاهده نمائید.

6. بعد از کلیک روی دکمه ثبت نام، شما به صورت خودکار به صفحه ورود هدایت شده و بعد از وارد کردن ایمیل و رمز عبور، وارد حساب کاربری آذربلیط خود خواهید شد.