سه رویداد ملی گردشگری در تیرماه برگزار خواهد شد.

برگزاری رویداد گردشگری با حضور هنرمندان زیر گنید
اسماء بهتاش
10 تیر 1399

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اخذ مجوز برگزاری 3 رویداد ملی گردشگری در استان‌های خراسان رضوی، یزد و آذربایجان شرقی برای تیر ماه خبر داد.
به گفته وی، با توجه به افزایش مبتلایان کرونا در کشور، این رویدادها با هدف ایجاد نشاط در جامعه برگزار خواهند شد.
تیموری افزود: ماهانه یک جشنواره گردشگری در هر استان برگزار خواهد شد. این جشنواره‌ها ملی هستند و براساس استانداردهای بین‌المللی و پروتکل‌های سازمان جهانی گردشگری و سازمان بهداشت جهانی نوشته شده و مورد تأیید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص تحریک تقاضا در حوزه گردشگری بیان کرد: از سوی تشکل‌های گردشگری، پیشنهادهایی برای اجرای یک برنامه کوتاه مدت ارائه شده است. این برنامه باید با اقدامات عملی برای اعتمادسازی همراه باشد. تهیه پروتکل‌ها، ترجمه، تهیه کلیپ و … را می‌توان در داخل این برنامه دید.
وی همچنین به لزوم تصویرسازی در کوتاه مدت تاکید کرد و گفت: باید نشان دهیم زمانی که یک گردشگر وارد کشورمان می‌شود چه اتباع خارجی و چه اتباع ایرانی، با اقداماتی که ما انجام می‌دهیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطری سلامت آن‌ها را تهدید نمی‌کند و ما به‌ عنوان مقصد امن هستیم.
تیموری اظهار کرد: ما نیز همچون کشور ترکیه، قصد داریم بازدیدها و بازرسی‌ها را به خود اصناف واگذار کنیم تا برای هتل‌هایی که پروتکل‌های سفر هوشمند را رعایت می‌کنند، گواهی سلامت صادر کنند.
منبع: ایسنا

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *