تقویم سال ۱۴۰۰

اسماء بهتاش
16 فروردین 1400

تقویم ۱۴۰۰ به همراه تمامی مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی توسط آذربلیط تهیه و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است. برای دانلود رایگان تقویم ۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک نمائید و تصاویر دوازده ماه سال ۱۴۰۰ را در ادامه مشاهده کنید. در تقویم زیر تمامی مناسبت‌ها از جمله روز پدر، روز مادر، روز زن، روز مرد، عید فطر، عید قربان، عید غدیر، روز عاشورا، روز تاسوعا، اربعین حسینی و نیمه شعبان درج شده است. امیدواریم در تقویم سال جدید اتفاقات خوب و خوشحال کننده برای شما ثبت شود.
تا لحظه انتشار، این تقویم رسمی کشور است. اما بر اساس تغییرات تقویم سال هجری قمری، تغییر برخی از مناسبت‌های آن امکان‌پذیر است. به عنوان مثال احتمال دارد سالروز وفات پیامبر (ص) و امامان با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند. به همین دلیل سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تغییراتی که در آینده بر روی تقویم انجام می‌شود، نداشته و در ایام تعطیلی هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

زمان تحویل سال ۱۴۰۰: لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران: ساعت ۱۳ و ۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ هجری شمسی مطابق ۶ شعبان ۱۴۴۲ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۱ میلادی سال ۱۴۰۰ طبق تقویم میلادی سال گاو است. برای دانلود تقویم ۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک نمائید.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *