بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران

بلیط اتوبوس
اسماء بهتاش
21 دی 1402

سفر با اتوبوس به صرفه‌ترین وسیله حمل و نقل در کشور نسبت به هواپیما و قطار است. علاوه بر قیمت مناسب، پیدا کردن بلیت اتوبوس برای بیشتر مسیرها و روزها چندان کار سختی نیست چراکه تعداد شرکت‌های اتوبوسرانی در ایران زیاد بوده و همین امر باعث شده بلیت اتوبوس به راحتی در دسترس باشد.

همواره این تصور در میان مسافران وجود دارد که سفر با اتوبوس خسته کننده است اما به جرات می‌توان گفت که این تجربه به انتخاب اتوبوس و شرکت اتوبوسرانی بستگی دارد. اتوبوسی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید، اگر از امکانات خوبی برخوردار باشد، سفر لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. از دیگر مواردی که هنگام خرید بلیت اتوبوس حتما باید در نظر داشته باشید، امنیت سفر با اتوبوس است. گرچه سهم حوادث حمل و نقل عمومی بسیار کمتر از خودروهای شخصی است اما سعی کنید بهترین و معتبرترین شرکت‌های مسافربری اتوبوس در کشور را انتخاب نمائید تا با خیال راحت از سفر لذت ببرید.

در این مطلب از آذربلیت، با برترین شرکت‌های مسافربری اتوبوس در ایران آشنا خواهید شد تا پس از آن بتوانید هوشمندانه نسبت به خرید اینترنتی بلیت اتوبوس اقدام نمائید.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر ایرانیان

شرکت رویال سفر ایرانیان در سال 1385 در تهران آغاز به کار کرد. این شرکت از همان ابتدا در تلاش بود تا با استفاده از بهترین اتوبوس‌ها مسافران را به خود جذب کند. در همین راستا برای اولین بار در ایران، اتوبوس CIP (ویژه 24 نفره) را ابداع کرد و تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل عمومی ایجاد کرد. این شرکت در پایانه و پارک سوار پونک نیز غرفه دارد. رویال سفر ایرانیان یکی از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران است که دارای بیش از 1400 دستگاه اتوبوس VIP و 79 نمایندگی در سراسر کشور و خارج از ایران می‌باشد. در سال 1392، حدود 150 دستگاه سواری تویوتا راوفور مدل 2016 به ناوگان شرکت اضافه شد. شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیت اتوبوس رویال سفر ایرانیان را از آذربلیت خریداری نمائید و با خیال آسوده سفر خود را آغاز کنید.

اتوبوس رویال سفر ایرانیان

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

سیر و سفر به عنوان یکی از برترین شرکت‌های اتوبوسرانی کشور، در سال 1369 آغاز به کار کرد. سیر و سفر اولین شرکت خصوصی بود که به ارائه سرویس‌های ویژه پرداخت. از مهمترین دلایلی که باعث شده، شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر در این فهرست قرار بگیرد، صندلی‌های راحت، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطلوب، پذیرایی، پخش فیلم و غیره است.

اتوبوس سیر و سفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر از اسفند 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدا دارای یکصد دستگاه اتوبوس B7 بود. در حال حاضر با بیش از ششصد دستگاه اتوبوس مان VIP (ساخت کشور آلمان) به سرویس دهی می‌پردازد که این اتوبوس‌ها منطبق با آخرین استانداردهای روز اروپاست. ظرفیت این اتوبوس‌ها 26 نفر بوده و در هر ردیف 3 صندلی وجود دارد. یک صندلی تکنفره و دو صندلی مجاور یکدیگر می‌باشد. خرید بلیت اتوبوس همسفر علاوه بر حضوری، به صورت آنلاین نیز از وبسایت آذربلیت قابل رزرو است.

شرکت آریا سفر آسیا

شرکت آریا سفر که قبل از انقلاب با نام مسافربری گیلان تور شناخته می‌شد، در حال حاضر با استقرار در سه پایانه غرب، جنوب و شرق به مرکزیت ترمینال غرب با تعداد بیش از صد نمایندگی فعال در کل کشور به جابجایی مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری می‌پردازد. این شرکت دارای پرسنل مجرب و باتجربه است و همواره از اتوبوس‌های مدرن و VIP استفاده می‌کند. آریا سفر همچنین بسیاری از مسیرهای مختلف را پوشش می‌دهد. بنابراین می‌توانید بلیت اتوبوس آریا سفر را به صورت آنلاین از وبسایت آذربلیت تهیه نمایید و از خدمات این شرکت استفاده کنید.

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما از قدیمی‌ترین و مشهورترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران است که با نام کامل شرکت تعاونی شماره یک ایران پیما نیز شناخته می‌شود. این شرکت از بدو فعالیت خود از بهترین اتوبوس‌های روز اروپا استفاده کرده است و به داشتن رانندگان مجرب و مهمانداران خوش اخلاق مشهور است. این شرکت در سال 1402 به عنوان تعاونی برتر انتخاب شد. خرید اینترنتی بلیت اتوبوس ایران پیما از سایت آذربلیت امکان پذیر است.

اتوبوس ایران پیما

شرکت مسافربری گیتی پیما

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما یکی از شرکت‌های معتبر مسافربری در ایران است. گیتی پیما یکی از شرکت‌هایی است که سفرهای برون مرزی به کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان و گرجستان انجام می‌دهد. این شرکت از اتوبوس‌های وی آی پی و معمولی استفاده می‌کند. شما می‌توانید بلیط اتوبوس بین شهری و برون مرزی شرکت مسافربری گیتی پیما را به صورت اینترنتی از آذربلیت تهیه نمائید.

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر

ماهان سفر از باسابقه‌ترین شرکت‌های مسافربری ایران است که فعالیت خود را از ترمینال غرب (آزادی) آغاز کرده است. ناوگان اتوبوسی به روز، قیمت مناسب و کادر مجرب باعث شده که بسیاری از مسافران، بلیت اتوبوس ماهان سفر را برای سفرهای زمینی خود انتخاب کنند. از امکانات اتوبوس‌های ماهان سفر می‌توان به صندلی تخت شو، مانیتور شخصی، شارژ موبایل و غیره اشاره کرد. خرید بلیت ماهان سفر نیز از وبسایت آذربلیت قابل رزرو و خرید می‌باشد.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *