هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان شد

مهدیه قره شی
6 تیر 1402

به نقل از سایت (skytrax) هواپیمایی سنگاپور، به عنوان بهترین خطوط هواپیمایی و ایرلاین جهان در سال 2023 انتخاب شد. هواپیمایی سنگاپور برای بار پنجم توانست مقام بهترین خطوط هواپیمایی را با پشت سر گذاشتن بهترین ایرلاین جهان، قطر ایرویز به دست آورد.

آقای Goh Choon Phong، مدیر اجرایی سنگاپور ایرلاینز، جایزه بهترین خطوط هوایی جهان را از طرف شرکت هواپیمایی در پاریس در 20 ژوئن 2023 دریافت کرد. وی پس از دریافت جایزه خود در جمع حاضران، سخنرانی کوتاهی داشته است:

این جایزه گواهی است بر روح تسلیم ناپذیر مردم ما، که خستگی ناپذیر کار کردند. فداکاری لازم را برای اطمینان از آمادگی SIA برای بهبود در سفرهای هوایی به کار برده اند. این به ما این امکان را داده است که از همه‌گیری (کرونا) به عنوان یک شرکت هواپیمایی بین‌المللی قوی‌تر و متناسب‌تر بیرون بیاییم. ما از مشتریان خود به دلیل وفاداری و محبت پایدار آنها به خطوط هوایی سنگاپور بسیار سپاسگزاریم. در طول همه‌گیری، حمایت و تشویق آنها به ما قدرت و عزم را برای غلبه بر چالش‌های بی‌سابقه داده است. امروزه، در حالی که از این بیماری همه‌گیر بهبود یافته ایم، به شدت متعهد به نوآوری و سرمایه‌گذاری در محصولات و خدمات پیشرو در صنعت هستیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که SIA همچنان به مشتریان خود یک تجربه سفر در سطح جهانی را ارائه خواهد کرد.

جوایز ایرلاین جهانی 2023 در طی مراسمی با حضور 350 مهمان از سراسر خطوط هواپیمایی جهان در موزه نمادین هوا و فضا در نمایشگاه هوایی پاریس برگزار شد. در این مراسم روسای جمهور و مدیران ارشد شرکت های هواپیمایی، برای دریافت جایزه خود حضور داشتند. جوایز هواپیمایی که با عنوان اسکار صنعت هوانوردی شناخته می شود، فعالیت خود را از سال 1999 آغاز نموده است.

در طول این مراسم سایر خطوط هواپیمایی جهان نیز در کنار خط هواپیمایی سنگاپور موفق به دریافت جایزه شده اند. خطوط هوایی که به ترتیب موفق به کسب جایزه شده اند، به ترتیب:
قطر ایرویز:

قطر ایرویز در این مراسم موفق به کسب جوایز بهترین کلاس بیزینس جهان، بهترین صندلی بیزینس کلاس جهان، بهترین سالن بیزینس کلاس جهان (سالن المورجان در فرودگاه بین المللی حمد)، بهترین کلاس بیزینس کلاس غذاخوری جهان و بهترین ایرلاین خاورمیانه شد.

خط هوایی ANA All Nippon:

ANA All Nippon Airways نیز مقام سوم را در رتبه بندی جهانی کسب نمود و با کسب جوایز بهترین خدمات فرودگاهی جهان و تمیزترین خط هوایی جهان، موفقیت های قبلی خود را تکرار کرد.

کویت ایرویز:

کویت ایرویز برنده جایزه سال 2023 به عنوان پیشرفته ترین خطوط هوایی جهان انتخاب شد، این خط هواپیمایی بالاتر از StarLux در جایگاه دوم و PLAY در جایگاه سوم قرار گرفته است. این جایزه به عنوان بهبود کیفیت یک شرکت هواپیمایی در کل برنامه جوایز، ارزیابی تغییر یک شرکت هواپیمایی در رتبه بندی جهانی و عملکرد آنها در دسته های مختلف تعلق گرفته است.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *