بازدید از قلب اروپا در فاصله بین پروازها

مهدیه قره شی
8 خرداد 1402

در بسیاری از سفرهایی که مسافران بایستی در یک کشوری برای مدت مشخصی توقف نمایند، با این سردرگمی مواجه می شوند که در طول این ساعات چه کاری بایستی انجام دهند؟ عموما بسیاری از مسافران از این مسئله شکایت دارند. اما تا بحال به استفاده مفید از فاصله موجود بین پروازها فکر کرده اید؟ این مقاله سعی داشته است که شما را با 5 کشوری که می توان در فاصله توقف بین پروازها، از جاذبه های شهری بهره مند شد، آشنا نماید.

1. سنگاپور
سنگاپور یکی از مقصدهای گردشگر پذیر است که بسیاری از مسافران از این شهر آسیایی دیدن می کنند و یا برای رفتن به یک کشور جدید از این شهر عبور می کنند. فرودگاه چانگی سنگاپور با قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های شهری، این موقعیت را برای مسافران فراهم کرده است که در کمتر از 3 ساعت از گالری ملی، خیابان عرب یا چاینا تون، دره جنگلی شیسیدو و گرداب باران HSBC دیدن نمایند.

دره جنگلی شیسیدو (Shiseido Forest Valley)

2. آمستردام
شهر ساختمان های رنگی، مسافران را برای یک توقف چند ساعته دعوت می کند. نزدیکی فرودگاه به جاذبه های شهری آمستردام، این فرصت را برای مسافران فراهم می کند که با بیش از 5 ساعت توقف، با قطار مرکزی با فاصله 20 دقیقه از مرکز شهر دیدن کنند. در طول اقامت خود در این شهر بازدید از منطقه چراغ قرمز و کاخ سلطنتی باروک را فراموش نکنید.

کاخ سلطنتی باروک (baroque Royal Palace)

3. پاریس
توقف در پاریس، شهر کروسان و قهوه نمی تواند شما را از دیدن جاذبه های فوق العاده آن به دور نماید. فاصله 40 کیلومتری فرودگاه شارل دو گل با منطقه سنت میشل، کلیسای نوتردام را در مقابل چشمان شما قرار داده است. متروهای خطوط زرد میدان مریخ، لذت مشاهده برج ایفل را برای شما فراهم کرده است. در فاصله اقامت خود در این شهر، از کافه های بسیار شیک پاریس غافل نشوید.

کلیسای نوتردام (Notre dame cathedral)

4. ونیز
ونیز شهری بر روی آب، میزبان شما برای توقف کوتاه مدت در این شهر می باشد. نزدیکی فرودگاه مارکو پولو با اتوبوس ACTV به میدان Piazzale Roma، شما را با بهترین کافه و رستوران های ونیز روبرو خواهد کرد. در منطقه زیبای Fondamenta della Misericordia از نور خورشید لذت ببرید و در کنار آن از اسنک و نوشیدنی های معروف این شهر نیز غافل نشوید. در قسمت تاریخی شهر ونیز، کلیسای San Simeon Piccolo و San Nicola da Tolentino در مسیر ایستگاه قطار قرار گرفته است. به هنگام ملاقات از این دو کلیسای زیبا و شگفت انگیز از نقاشی های بی نظیرشان غافل نشوید.

کلیسای سن نیکولا دا تولنتینو (San Nicola da Tolentino)

5. تالین
توقف در پایتخت استونیا، یکی از شهرهای قلب اروپا، شما را با یک شهر افسانه ای با کاخ های رنگارنگ و کلیساهای گنبد پیازی آشنا خواهد کرد. فاصله 15 دقیقه ای فرودگاه تالین با مرکز شهر، این امکان را برای شما فراهم می کند که تا زمان پرواز مقصد بعدی تان، خودتان را به یک سونا خصوصی دعوت نمایید. قدمت حمام های قدیمی در شهر تالین به سال 1928 باز می گردد. بنابراین با یک حمام سنتی و قدیمی، خود را برای پرواز بعدی تان آماده کنید.

ساختمان های پاستلی رنگی (pastel-coloured palaces)

توصیه ای برای قبل از پرواز:

همواره به یاد داشته باشید که امکان خروج از فرودگاه را در فاصله توقف در کشور اولیه را داشته باشید. اگر فرودگاه این امکان را برای شما فراهم کرده باشد، بهتر است قبل از خروج از فرودگاه فاصله بین دو مسیر را به خوبی محاسبه نمایید. اگر تمایل داشته باشید که از جاذبه های شهری هم دیدن کنید، از زمان کافی برای رسیدن به پرواز اطمینان حاصل نمایید.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *